CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 5, 2011

Kembali beraksi yeah...


Salam semua..
Hye u all.. sihat ker?? makan dah ker?? mandi sudah ker?

Setelah lama senyap dan sunyi blog saya nie,
pengunjung pun semakin lama semakin kurang
al maklum la, blog bosan sape nak terjah kan kan kan?
so saya kembali beraksi yeah..!!!!!
semangat baru nie, bukan main aku ayat..
(propa semata2 tue)

tapi insyaAllah kalo ada masa terluang blog ini tak kan sunyi lagi ye,
hope korang2 kat luar sana pun sudi2 la baca my blog yg setinggan nie,
nak buat banglo tak mampu, setinggan jew mampu,
okeh tiada kaitan ye.. merepek saje pagi2 nie..

and lama juga tak upload info2 menarik..
miss you all la..
lama tak terjah blog2 cun melecun korang tue,
nanti nak wat blogwalking la..
yeah..!!

i dun know what hapen to me, kerap sangat suka cakap yeah..!! lol


ada typo sikit ye pic nie.. sila wat2 tak sedar :)

Nah, amek nie korang muka aku..
teheeee ^_^
malu2, muka licin tue wooooOOOO (Sila wat dengan nada yg betul)
real life tak licin macam nie pun,
nie semua TIPU BELAKA..!!
korang nak gak ker??
meh2 nak promote..

en.photographer nie yang editkan..
korang kalo nak muka jadi cun melecun boleh la tnya dia ye..

Till then,
Assalammualaikum :)

5 comments:

Invisible Me said...

comey :)

C i k P i p i T e m b a m said...

yupp . cutee ! :)

Yuyu Zulaikha said...

comel nyaaaaaaaaaaaaaaaaa! grrrr! jeles!

Anonymous said...

comel la, muka tu bakal di bakar api neraka, hasil makan wang haram, tipu duit orang ramai...NAK BALIK DUIT AKU!

Anonymous said...

comel la, muka tu bakal di bakar api neraka, hasil makan wang haram, tipu duit orang ramai...NAK BALIK DUIT AKU!

Tekan sini ye..^_^